niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia

Dobrze jest zatrzymać się na chwilę, by usłyszeć siebie. 
Przystanąć, by zobaczyć tak wyraźnie jak rzadko kiedy tego obok.
Umilknąć, by dotarły bez przeszkód słowa ważne i potrzebne.
Spojrzeć uważnie na to, co wokół, a co umyka w biegu życia. 
Dobrze jest przekonać się o tym, że moje istnienie ma sens, że mam w sobie bogactwo i piękno, że ktoś mnie potrzebuje, że świat beze mnie i tego, co we mnie, stałby się na pewno gorszy. 
Zrozumieć marzenia swoje i innych. 
Okazać uśmiechem, gestem, dobrym słowem jak ważni są dla mnie ci, których mam blisko siebie i ci dalej albo całkiem daleko. 
Przyjąć własne ograniczenia i słabości ze zrozumieniem, a nie z rezygnacją. 
Usłyszeć krzyk swojego serca i pójść za jego głosem. 
Spróbować jeszcze raz i jeszcze, a potem... jeszcze. 
Wierzyć i mieć nadzieję pomimo. 
Cieszyć się tym, co jest, a nie tym, co być mogło. 
Zmienić, co konieczne i zaakceptować niezmienne. 
Polubić za coś, kochać bez powodu. 
Być, ale też mieć. 
Uciszyć gniew, gorycz i zawiść. 
Dać siebie, by siebie odzyskać. 
Istnieć z radością z powodu istnienia. 
Żyć pełnią, bo szkoda inaczej. 
Pozwolić miłości, by dotknęła, uleczyła, zmieniła. By była... na zawsze.
I niech tak się stanie.
Basia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz